Sahabat Amat Sejati :) Saya wajib follow sesiapa yg follow saya =)

di mana Dia di hatiku?

Thursday, April 25, 2013

1 Takkan Mampu Jadi Ibu Kepada Anakmu JIKA..?









Assalamualaikum...


ape khabar iman..Alhamdulillah..tibe2 ade sesuatu perasaan yang cukup kuat menggerakkan fikrah nie mngeluarkan ape yang dirasa.siyesla.takkan sape yang boleh menduga apa yang dirase tapi diri nie dan Allah mngetahui.. :)


entry terbaru sesuai dengan tajuk di atas.

jap..sebelum tu bukan nak berjiwang..tapi memang kenyataan .:)


wallahualam..

===========================================================



dear syabab.


ana takkan pernah layak jadi ibu kepada anakmu jika,engkau lebih melihat kepada "kekiutan" para perempuan di luar sane yang menjadi pujaan ribuan lelaki setelah videonya dimuat turun..



kerna ana hanya mampu jadi ibu kepada anakmu untuk menasihati kepada anak2 agar sentiasa mensyukuri anugerah kecantikan yang diberikan dan jangan sesekali takbur.


dear syabab,

ana takkan pernah mampu jadi ibu kepada anakmu jika engkau lebih suka melihat perempuan yang berpakaian seksi dan mampu meruntun imanmu.


kerna ana hanya mampu jadi ibu kepada anakmu dengan mengajarnya supaya berpakaian menutup aurat dan menjaga maruah.kerna seksiku,,kecantikanku hanya mampu dilihat just pada yang berhak. :)


dear syabab,

ana takkan pernah mampu jadi ibu kepada anakmu jika engkau lebih menilai kelebihan kekayaan, kecantikkan dan sengkatannya..


kerna ana hanya mampu jadi ibu kepada anakmu mendidik anakmu menjadi sesolehah yang mungkin kerna,, perenpuan yang elok untuk dijadikan isteri dipilih berdasarkan agamanya.. :)


dear syabab,

ana takkan pernah mampu menjadi ibu kepada anakmu,jika engkau memuja suara2 merdu yang mendendangkan lagu2 kejiwangan dan yang mampu membuat kamu asyik sngat mendengarnya.


kerna ana hanya mampu jadi ibu kepada anakmu,dan menggunakan suaraku hanyalah untuk mengajar mereka membaca al-Quran dan membetulkan bacaan kalamNya.


dear syabab,

ana takkan mampu jadi isteri atau ibu kepada anakmu jika engkau hanya memnadangku dari sisi nafsu dan keseronokan bersama just di dunia.


kerna ana hanya mampu jadi isteri dan ibu kepada anakmu jika engkau benar2 mencintaiku dan bersedia membimbingku sampai syurga. <3



Asif salah silap.



+MArjan Jannati+






1 comments:

SERuLL said...

ketahuilah kebahgiaan seorang suami tidak terletak pada kecantikan luaran seorang isteri tapi pada kecantikan dalamannya..

Next previous home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Semua milik Allah 2010 hingga kiamat